Sladovna hledá zkušeného markeťáka / markeťačku

10/10/2023

SLADOVNA PÍSEK o.p.s. je největší dětská galerie v ČR a možná i v celé Evropě. Hlavní dramaturgickou osou Sladovny je programový koncept „Galerie hrou“. V něm se spojují témata knižní ilustrace, animace, divadla i dalších uměleckých prvků s tím, co je pro rozvoj každého dítěte důležité a tím je “hra”.

„Galerie hrou“ je prostorem, kde si společně hrají a tvoří děti a jejich dospělí, kde se od sebe navzájem učí a kde je možné volně překračovat hranici mezi jejich světy.

Koho hledáme:

● Zapáleného člověka, který se na poli marketingu orientuje, vzdělává a zdokonaluje, přenáší své znalosti do praxe a jehož srdce pro marketing bije.
● Vnímavou bytost s citem pro jazyk český i anglický, jejíž tiskovky zaujmou.
● Kreativní duši, která je na sítích jako doma.
● Odvážlivce, jehož nevyděsí mezinárodní projekt.
● Komunikačně zdatného člověka, který jasně vystihne poselství Sladovny na mikrofon i na kameru.
● Nadšence, co má potřebu hledat možnosti, nové cesty a řešení.
● Tahouna, který domluvené dovede k úspěšnému výsledku.
● Parťáka, kterému je blízká vize Sladovny a její kultura, přitahuje ho koncept Galerie hrou a umělecké prostředí.
● … možná právě Vás?!

Co bude Vaší náplní ve Sladovně:

● příprava, realizace a koordinace marketingových strategií,
● tvorba marketingového mixu,
● příprava a distribuce tiskových zpráv a dalších marketingových výstupů a materiálů,
● analýza, monitorování a vyhodnocování efektivity marketingových činností,
● vyhledávání nových příležitostí,
● komunikace s médii, public relations,
● podílení se na vzniku propagačních materiálů,
● reprezentování organizace na eventech, jednáních s obchodními partnery a dalšími subjekty,
● komunikace s kolegy ve Sladovně a koordinace marketingových aktivit napříč organizací,
● správa databáze kontaktů,
● správa komunikačních kanálů organizace (sociální sítě, web, newsletter, offline kanály atd.).

Bez čeho se u nás neobejdete:

● pozitivní vztah k dramaturgickému konceptu Sladovny “Galerie hrou”,
● minimálně SŠ vzdělání (praxe v oboru výhodou),
● výborná znalost českého jazyka,
● znalost anglického jazyka je výhodou,
● výborné komunikační schopnosti,
● znalost marketingového prostředí a marketingových nástrojů,
● časová flexibilita,
● komunikační schopnosti, vstřícnost, pohotovost v řešení nenadálých situací.

Co za to od Sladovny:

● Spolupráci na plný úvazek, umíme se ale domluvit i na zkrácené variantě.
● Nástupní mzdu ve výši 30 000 Kč a k tomu čtvrtletní odměny vyplácené na základě splnění stanovených cílů, jako bonus pak inspirující prostředí bohaté na setkávání s kreativními lidmi – to je odměna nevyčíslitelná.
● Příležitost realizovat se na samostatné pozici se smysluplnou náplní práce – když je ale třeba, kolegové ze širšího týmu se rádi zapojí se svými nápady.
● Příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji – při zapojování se do sladovnických projektů to jinak ani nejde.
● Živé, inspirující a přátelské prostředí s možností využít vlastní kreativní přístup (nejen) k marketingovým aktivitám,
● no a také 5 týdnů dovolené, sick days a stravenkový paušál.

A co teď?

Pokud je tato nabídka pro Vás, odpovězte na ni do 25.10. na email klara.mathieu@sladovna.cz a přiložte, prosíme, tyto náležitosti:

● motivační dopis, ze kterého vyčteme, čím Vás tato pozice zaujala a proč byste chtěl/a být součástí týmu Sladovny,
● aktuální strukturovaný životopis s kontaktními údaji, ať se o Vás něco dozvíme a máme možnost se s Vámi spojit,
● informaci, kdy můžete nastoupit – čím dříve, tím lépe,
● zpracování dvou témat dle Vašeho pojetí:

1/ Jak hodnotíte aktuální marketingové výstupy Sladovny? Kde vidíte jejich silné a slabé stránky?
2/ Návrh na sestavení marketingového mixu Sladovny s rozpočtem 350 tis. Kč/rok.

Výběrové řízení bude dvoukolové.

O vyhodnocení zaslaných podkladů Vás budeme informovat a následně pozveme vybrané uchazeče k osobnímu setkání do prvního kola, které plánujeme na 30.10.2023.

Novinky na Váš email